Manažerská puberta aneb Mají manažeři hranice?

Vytisknout

Mnoho moderních manažerů se neustále chlubí tím, že hledají pořád nové výzvy a snaží se realizovat. Po bližším zkoumání ale často zjistíme, že toto slovní spojení je jen prázdnou frází a že manažeři neusilují o to, najít to nejlepší pro svůj podnik, ale spíše pro sebe. Jde jim o to, aby nikdo nepoznal, že se ve skutečnosti pro svou roli vůbec nehodí a jsou nekompetentní.Manažeři často nechávají při své honbě za lepším image (hlavně pro média) za sebou nedokončené úkoly pokořené výzvy jim již…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace