Evropské obchodní školy zapojují sociální média

Vytisknout

Evropské programy MBA začínají zapojovat blogy, wiki, sociální sítě a další nástroje Webu 2.0, aby propojily své studenty a blíže prozkoumaly nové obchodní strategie. Ještě před několika lety přitom obchodní školy nebraly sociální média vážně. V rámci letošního ročníku pravidelného hodnocení evropských obchodních škol o tom informoval časopis BusinessWeek. Postoj obchodních škol se začal měnit ve chvíli, kdy do programů MBA vstoupila generace studentů odkojených sociálními médii. Průkopníkem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace