Důvěryhodná prezentace aneb Méně je více

Pokud chcete při prezentaci předat určité důvěryhodné sdělení, musíte působit důvěryhodně. Posluchači, kteří budou celou dobu přemýšlet, jestli vás mohou brát vážně, si z toho, co jste chtěli sdělit, příliš neodnesou. Důvěryhodnost je otázkou chování, které při prezentaci ukazujeme. Mnohdy si totiž neuvědomujeme, že ve snaze být perfektní děláme zbytečné chyby. Jaké to jsou?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.