Dělej to, co říkáš

Vytisknout

Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí důvěru. Vedoucí pracovníci by si měli uvědomit, že mají moc vytvářet firemní hodnoty, prostředí i kulturu, budou-li však říkat něco jiného než dělat, neuspějí. Článek nabízí několik rad, jak se takovému neúspěchu vyhnout. Vždy je třeba vycházet z vlastního přesvědčení o správnosti svých záměrů.-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace