Čtyři základní budovatelské povinnosti manažera

Šéf už dnes není, co býval. Každá společnost ho má definovaného jinak, každý pracovník si ho představuje jinak a to co teprve očekávaní, která se liší od zaměstnance k zaměstnanci. Jaká jsou očekávání od vůdce nového typu?

- Budovat organizační sílu. Každou změnu, se kterou manažer přijde, by měl vysvětlit a odpovědět na všechny otázky zaměstnanců. Před každým rozhodnutím by měl manažer kontaktovat svého nadřízeného.

- Budovat mezilidskou sílu. Manažer by měl poznávat své zaměstnance a ukázat jim, že u něho mají dveře otevřené a že jim pomůže. Manažer by měl vědět, co každý z jeho zaměstnanců od své práce očekává. Se zaměstnanci by měl manažer jednat jako s partnery.

- Budovat vnitřní sílu. Manažer by neměl propadat vzteku a emocím, měl by bojovat proti stresu na pracovišti a neměl by zaměstnancům ukázat své slabiny.

- Budovat kariérovou sílu. Záruka práce je vytvořená týmem, ne společností. Manažer by se měl více zajímat o silné stránky a schopnosti jednotlivých zaměstnanců.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace