Čtyři nejčastější chyby time managementu

Jednou z vlastností dobrého leadera je schopnost skvěle organizovat práci a výborně plánovat. To mimo jiné znamená, že si musí i sám umět efektivně plánovat své aktivity a čas. Účinný time management přitom není žádná raketová věda – stačí se držet několika jednoduchých pravidel. A také se vyvarovat některých základních chyb, které vám mohou váš režim spolehlivě narušit a rozhodit. V tomto článku si ukážeme čtyři nejčastější chyby, kterých se při time managementu lidé dopouštějí.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.