YouTube a propagace firmy

YouTube není jen místem, kde se můžete zasmát nad vtipnými videi nebo shlédnout své oblíbené interprety. Můžete je využít i k propagaci vaší firmy a vzdělávání zákazníků.

- Můžete odkazovat své klienty na videa, v nichž ukážete svou odbornost nebo tipy, jak efektivně využívat vaše výrobky nebo služby.

- Dosavadní zvukové záznamy můžete nahradit obrazovými, které osloví ještě více zákazníků.

- Z komunity uživatelů YouTube můžete získat zpětnou vazbu o tématech, které se týkají vašeho byznysu.

- Můžete nahrávat a zlepšovat prezentace nebo videa pomocí speciálních funkcí YouTube.

- Můžete nahrát schůzku, kterou mohou shlédnout další zaměstnanci nebo investoři.

- Můžete nahrát reference svých zákazníků pro sdílení s dalšími potenciálními zákazníky.

- Můžete nahrát jedinečné video, které ukáže vaši firmu a služby, které nabízí.

- Můžete nahrát osobní sdělení, které přidá vaší firmě důvěryhodnost.

- Můžete nahrávat „výuková" videa, která pomohou vašim zákazníkům lépe používat vaše výrobky a služby.

- Můžete nahrávat práci, kterou se právě zabýváte a umisťovat postupně jednotlivá videa, která budou dokumentovat její vývoj.

- Můžete zákazníkům předem ukázat své produkty, aby viděli, jak fungují.

- Můžete řešit běžné problémy a odpovídat na běžné otázky.

-kk-

Article source Morebusiness.com - American website for entrepreneurs
Read more articles from Morebusiness.com