Využijte špatné recenze ve svůj prospěch

Negativní hodnocení není pro firmu zrovna to nejlepší, přesto může ve výsledku přinést výhody. Když vám někdo napíše špatnou recenzi na web, není to příjemné, ale nakonec to může přinést mnoho dobrého. Co pro to máte udělat?

Zajímejte se o názory zákazníků. Odpovídejte na negativní recenze zdvořile a zapůsobíte tak i na nové, potenciální zákazníky. Také se snažte v negativních recenzích najít tipy na to, co zlepšit. Často v nich bývá skutečná, upřímná zpětná vazba od zákazníků.

Ilustrační snímek

Špatné recenze jsou zpětná vazba zdarma

Pokud nejste jedna z největších firem světa, pravděpodobně vám přijde vhod nějaké to snížení nákladů. Online recenze jsou uživatelské zkušenosti, které se dozvídáte zdarma, takže nemusíte tolik testovat s uživateli sami, ani si říkat o tolik zpětné vazby od zákazníků.

Vše, co bude potřeba udělat, je zřídit si firemní profil na internetu. Pokud ve vašem odvětví existují specializované weby, pak byste měli být přítomni i na nich. Poslouchejte pozorně a zjistíte, jak můžete zlepšit své služby.

Je lepší mít pár špatných recenzí než samé pozitivní

Pokud má vaše firma jen perfektní hodnocení, všude jen 5 hvězd, zákazníci začnou pochybovat, zda jsou tato hodnocení věrohodná. Negativní recenze v online prostředí obvykle podpoří věrohodnosti ostatních recenzí. Výzkumy ukazují, že když máte aspoň pár jednohvězdičkových recenzí, zákazníci budou těm pozitivním důvěřovat mnohem více.

Předveďte, jak se staráte o zákazníky – odpovězte

Nesnažte se negativní recenze odstranit nebo si stěžovat majiteli stránek. Raději na ně odpovězte. Ukažte lidem, že se o zákazníky staráte a že o ně máte zájem, doporučuje web business2community.com.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com