Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství – potřebnou organizaci a lidské zdroje. Bez funkčního plánu pro identifikaci a rozvoj vůdcovských dovedností nutných k zavedení obchodní strategie může vaše firma zplakat nad výdělkem.

Strategie vůdcovství zahrnuje veškeré záměry firmy v této oblasti, ať už se jedná o firemní filozofii, firemní hodnoty či obecný přístup k vůdcovství a jeho rozvoji. Abyste mohli propojit svou vůdcovskou kapacitu s firemní strategií, musíte nejprve určit organizační a lidské kapacity potřebné k úspěchu. Zamyslete se nad klíčovými vůdcovskými dovednostmi, které podpoří vaši firmu a pomohou jí také reagovat na změny a učit se.

Jakmile určíte vůdcovské potřeby, zhodnoťte svou aktuální kapacitu. Zjistěte, jaké dovednosti a schopnosti je třeba rozvíjet. Vytvářejte specifické možnosti rozvoje vůdcovství vzhledem k individuálním potřebám a cílům. Strategičtí vůdcové dokáží být více spjati s dlouhodobými cíli a výzvami, jimž firma čelí.

-kk-

Zdroj: Center for Creative Leadership - oficiální stránky instituce Center for Creative Leadership (CCL®)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Center for Creative Leadership