Model C2C a charita: má AlbumCity vyléčit i90 oživením e-byznysu?

Mezi zasvěcenci již delší dobu kolovaly pověsti o problémech dříve oblíbeného serveru s hudbou AlbumCity. Společnost se potýkala s logistickými problémy a podle informací EURO OnLine stála prakticky před krachem. Včera však firma v České republice rozjela svůj nový projekt i90, který jí má vytáhnout trn z paty. Zástupci firmy tvrdí, že toto tržiště předčí svojí jedinečností podobné obchody zaměřené stejným směrem. Je však i90 opravdu tak úžasný jak tvrdí představitelé firmy, která ho spustila?

Model i90, který má oprášit zašlou slávu společnosti, přešel na princip elektronického tržiště. Propojí dvě nezávislé osoby, které nemusí hovořit stejným jazykem, bydlet ve stejné zemi ani používat jednu měnu. Na rozdíl od tradičních „aukčních“ webových stránek, je platforma i90 postavena na modelu obchodu s pevnými cenami a na modelu consumer to consumer (C2C), i když do nabídky samozřejmě přispívají i obchodníci, takže v rámci projektu najde uplatnění i systém B2B. Nastíněná šablona umožňuje uživatelům prodávat jak nové, tak i použité produkty.
Zdroj: Euro - web týdeníku Euro
Zobrazit přehled článků ze zdroje Euro