Malé firmy obchodují na Webu

Tisíce malých firem již využívá webu a nabízejí svoje produkty formou e-komerce. Pro ty, kteří o podobných aktivitách uvažují, přináší článek několik rad a podnětů. První otázkou je, zda nabízíte zboží, které je skutečně možno prostřednictvím internetu prodávat - produkty, které nelze přepravovat na velké vzdálenosti, asi nebudou tím pravým. Je také třeba předem zjistit celkové výdaje a vybrat vhodný software. Internetové obchodování přináší daleko více příležitosti než tradiční kamenné obchody.

Podle některých odborníků většina malých firem vydá na své webové aktivity mezi pěti až pětadvaceti tisíci dolarů, což zahrnuje návrh webových stránek, ASP, hosting u providera a případné další služby. Čím větší je objem vašich webových obchodů, tím více budete chtít pravděpodobně investovat do dalších technologií - automatizované elektronické pošty, řízení dodávek a reklamací, průzkumu trhu a analytických nástrojů. Podle analytiků mohou firmy nabízející na internetu vhodný produkt a uplatňující správnou obchodní strategií brzy dosáhnout návratnosti nákladů, jež do webové infrastruktury vložily.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral