1. Začněte průzkumem
Než začnete s výrobou vlastních triček nebo mikin, měli byste se o módním průmyslu co nejvíce naučit. Přečíst si rozhovory s lidmi, kteří stojí za vašimi oblíbenými značkami, také nemůže uškodit. Neustále myslete na to, že kvalita prvních výrobků může reputaci vaší nové značky buď posílit, nebo velmi rychle zničit.
2. Nabídněte něco, co na trhu ještě není
Módních značek je hodně, tak v čem bude unikátní ta vaše? již 10 let fungující britská značka pánského oblečení Albam Clothing
byla například založena díky frustraci z ceny a kvality tehdejšího pánského oblečení. Zakladatelé značky chtěli nabídnout něco jiného, než co bylo k mání na tehdejším trhu.
Pokud se vám nepodaří nabídnout něco nového, zákazníci nebudou mít důvod opustit značky, které již nakupují.
3. Kdo bude váš výrobce?
Abyste mohli své podnikání opravdu rozjet, budete muset výrobu dřív nebo později outsourcovat. Počáteční investice mohou být v řádech několika stovek až několika tisíc dolarů. Musíte se snažit docílit marže, která bude asi o 30-50 % vyšší než vaše náklady.
4. Propagace
Budete potřebovat dobré webové stránky – solidní online prezentace je nezbytná. Reklamu nakupovat nemusíte, stačit by vám měla doporučení od spokojených zákazníků.
-jk-