V každém obchodu nastanou nějaké chyby. Zejména dnes, kdy každodenní seznamy úkolů manažerů a vedoucích pracovníků nabývají na délce i složitosti. Nastává tedy čas opět zhodnotit, jaké jsou skutečné priority k úspěšnému chodu podniků i osobních životů. 
Dnešní manažeři většinou neuvažují o zkracování seznamu svých povinností. Naopak usilují o to, dosáhnout více. Příliš rychlé jednání však může přinést více škody než užitku. Unáhlená rozhodnutí většinou nemívají dlouhodobou platnost, zato bývají nákladná. Nákladný je i druhý extrém manažerského rozhodování, kdy hledání naprosté bezchybnosti strategie vede k přílišnému odkládání rozhodnutí. Spíše než se snažit udělat co nejvíce věcí rychle nebo sami by proto vedoucí pracovníci měli v první řadě dělat to, co dělají dobře a povzbuzovat v tomtéž lidi okolo sebe.
-kk-
**Datum vydání:** VIII/2004 
   Zdroj: darwinmag.com - Magazín věnovaný informačním technologiím a managementu