Špatné recenze jsou zpětná vazba zdarma
Pokud nejste jedna z největších firem světa, pravděpodobně vám přijde vhod nějaké to snížení nákladů. Online recenze jsou uživatelské zkušenosti, které se dozvídáte zdarma, takže nemusíte tolik testovat s uživateli sami, ani si říkat o tolik zpětné vazby od zákazníků.
Vše, co bude potřeba udělat, je zřídit si firemní profil na internetu. Pokud ve vašem odvětví existují specializované weby, pak byste měli být přítomni i na nich. Poslouchejte pozorně a zjistíte, jak můžete zlepšit své služby.
Je lepší mít pár špatných recenzí než samé pozitivní
Pokud má vaše firma jen perfektní hodnocení, všude jen 5 hvězd, zákazníci začnou pochybovat, zda jsou tato hodnocení věrohodná. Negativní recenze v online prostředí obvykle podpoří věrohodnosti ostatních recenzí. Výzkumy ukazují, že když máte aspoň pár jednohvězdičkových recenzí, zákazníci budou těm pozitivním důvěřovat mnohem více.
Předveďte, jak se staráte o zákazníky – odpovězte
Nesnažte se negativní recenze odstranit nebo si stěžovat majiteli stránek. Raději na ně odpovězte. Ukažte lidem, že se o zákazníky staráte a že o ně máte zájem, doporučuje web business2community.com.
-jk-