Přicházejí bezkontaktní karty

Bezkontaktní technologie umožní spotřebitelům rychlejší transakce pouhým zamáváním kartou před čtečkou namísto jejího protažení magnetickým páskem.

Tento podzim distribuuje firma Chase téměř tři miliony bezkontaktních kreditních karet, zvaných „blink“. Blink používá čip RFID, který může být čten radiovým přijímačem. Technologie umožní ušetřit asi 20 vteřin na každé transakci, což je přínos pro zákazníky i obchodníky.

Reklamní průmysl již zvažuje možnost vkládat tyto čipy do různých reklamních předmětů a umožnit firmám nabídnout dárkové „karty“ v jakékoliv podobě. Takto například může obchodník s auty, který nabízí dárkovou kartu s jistým obnosem zákazníkům, kteří absolvují zkušební jízdy s novými modely, nabídnout místo fyzické karty malý model autíčka s bezkontaktním čipem.

-av-
Article source Incentive Magazine - online magazine focused on incentives
Read more articles from Incentive Magazine