Jack Welch dokázal přetransformovat společnost **General Electric Co.** na „společnost bez hranic“. V současné době má tato firma k dispozici propracované postupy rozpoznávání nejlepších zkušeností a jejich šíření – jak v rámci organizace, tak mimo ni.
Vedoucí pracovník odboru vzdělávání (CLO) Steve Kerr odpovídá na otázky časopisu KMM.
Interní zasílací systém informuje zaměstnance o možnostech přesunu mezi jednotlivými divizemi, speciální technické prostředky přesouvají určitou míru rozhodování na nižší úroveň struktury organizace.
Přestože vyhodnocování investic do lidských zdrojů je obtížné, je nutno k němu přistupovat a zabránit tak zbytečným ztrátám. Nebezpečí hodnotících metod a výsledků spočívá v nepřiměřených požadavcích, jež jsou na ně kladeny.
Steve Kerr se zmiňuje o dalších iniciativách společnosti **GE** vedoucích k vytvoření „organizace bez hranic“, o zvládání rozmanitosti a o přirozeném rozvoji správy znalostí.
**Datum vydání: V/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)