Aby mohly využívat společné znalosti a učit se z chyb, musejí být společnosti schopné zachytit pracovní postupy a vložit je do obecné báze znalostí. Portály a báze znalostí však problém spolupráce zatím neřeší.
Společnost **Drive Tek**, zabývající se výrobou pohonných soustav pro automobily, potřebovala zlepšit spolupráci dodavatelů součástí – rozmístěných po celém světě – s interními zaměstnanci. Rozhodnutí padlo na firmu **Ventro**, jejíž softwarový nástroj dokáže zprostředkovat setkání v reálném čase, diskuse, hlasování a správu dokumentů (včetně kontroly přístupu). **Ventro** i ostatní dodavatelé se zaměřují na aplikace, jež může uživatel upravovat podle vlastních potřeb.
Velké podniky zjišťují, že softwarové nástroje pro snazší spolupráci přinášejí větší investiční návratnost a konkrétní zisky.
**Datum vydání: X/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)