Potenciální zaměstnanci se v řadě případů poprvé setkávají s firmami na jejich webových stránkách. Nabídce pracovních míst na firemním webu je proto třeba věnovat patřičnou pozornost. V první řadě by měla obsahovat aktuální seznam volných pozic a informace o firmě a jejích produktech.
- Měli byste chápat očekávání, preference a priority cílové skupiny vašich potenciálních zaměstnanců.
- Vytvořte jednoduché schéma rozvržení stránky a navigace a otestujte je na cílovém publiku.
- Udržujte konzistentní zaměstnaneckou značku na celém webu.
- Vysvětlete náborový proces ve vaší firmě, včetně sekce „Jak se přihlásit“, abyste provedli uchazeče tímto procesem až k tlačítku „Přihlaste se nyní“.
- Přidejte seznam přesvědčivých důvodů, proč pracovat pro vaši firmu.
- Přidejte systém pro řízení přihlášek, který půjde snadno nalézt. On-line přihlašovací formulář má velkou výhodu ve standardizaci informací od uchazečů.
- Vytvořte mechanismus pro přijímání zpětné vazby a využívejte ji jako hodnotné informace.
- Využijte faktu, že stránka věnovaná kariéře bývá nejčastěji zobrazovanou stránkou hned po domovské stránce, pro získání více prostředků z rozpočtu od vedení.
- Udržujte vše jednoduché a přátelské z hlediska používání.-kk-