Zaměstnanci na dálkové ovládání

Počet zaměstnanců pracujících alespoň částečně na dálku rychle roste. Zaměstnavatelům to umožňuje úspory nákladů na kancelářské prostory, vybavení a řadu dalších zdrojů. Mohou si také lépe udržet kvalifikované pracovníky, přilákat nové talenty nebo získat zastoupení v místech, kde nemají kanceláře.

Práce na dálku však může být velice stresující a obtížná pro zaměstnance i zaměstnavatele, není-li správně strukturovaná. Často se totiž chybuje již v samotné definici práce na dálku. Obě strany by se měly předem dohodnout, jak bude tento vztah fungovat, aby nedošlo k nedorozuměním. Nejdůležitějším faktorem úspěšné spolupráce na dálku proto zůstává komunikace – nejen před zahájením, ale v rámci každodenní práce.

Jedním z nejjistějších způsobů, jak si udržet kontrolu nad zaměstnancem, který nepracuje v kanceláři, je stanovování denních, týdenních a případně i měsíčních úkolů. Obě strany se tak mohou ujistit, že vědí, co dělají.

-kk-

Article source Training Zone - a UK website focused on learning and development
Read more articles from Training Zone