Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

icon Británie: Pouze dvě třetiny firem nabízejí zaměstnancům školení a vzdělání

14.3.2019 

Nedávný britský průzkum ukázal, že tamní firmy i přes nedostatek pracovní síly nedostatečně pracují na udržení a rozvoji svých stávajících pracovníků. Jedna třetina firem podle průzkumu nenabízí…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k aktivnímu naslouchání klientům během schůzky

12.3.2019 

Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají, aniž by přesně věděli, co si pod ním představit. Jedná se o takový druh komunikace, při kterém necháváte většinu času mluvit…

Článek v rámci předplatného icon 6 věcí, díky nimž budete kariérně růst

11.3.2019 

Kariérní postup je výsadou ambiciózních lidí. Je to něco, co by mělo být jedním z cílů každého obchodníka. Pokud i vy máte ambice kariérně se posunout a nechcete navždy zůstat na vaší současné pozici,…

Článek v rámci předplatného icon Hodíte se na post manažera? Položte si těchto pět otázek

8.3.2019 

Být dobrým vedoucím neznamená být pouze odborníkem na danou oblast a znát všechny postupy, které se k vykonávání práce v rámci týmu váží. Manažerská pozice vyžaduje především určité osobnostní…

Článek v rámci předplatného icon 8 tipů, jak zůstat pozitivní

7.3.2019 

Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do vysoké míry závislé na vašem rozpoložení a na tom, jestli si udržujete pozitivní přístup k práci i k …

Pět nepravdivých mýtů o vedení lidí

5.3.2019 

Aspirujete na vedoucího týmu? Nebo už jím jste? Většina lidí má mylné představy o tom, co to vlastně znamená být vedoucím a co je k tomu zapotřebí. Přinášíme vám pět mýtů o manažerských pozicích a o…

Článek v rámci předplatného icon 3 základní odpovědnosti vedoucího týmu

28.2.2019 

Nový vedoucí týmu má vždy celou řadu povinností a úkolů, které se musí naučit. Aby se mu z vedení týmu a ze všech těch povinností nestal jeden velký chaos, dají se jeho úkoly rozdělit do tří…

Článek v rámci předplatného icon Šest triků, jak si řečí těla získat přízeň potenciálního klienta

27.2.2019 

Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta je potřeba především nabízet skvělý produkt, výborně prezentovat pozitiva daného produktu a působit na racionální vnímání…

Článek v rámci předplatného icon Proč je důležité pokládat na pohovoru těžké otázky?

26.2.2019 

Základní úlohou pracovního pohovoru je zjistit, jaký je daný kandidát člověk, jakou má osobnost a jak se jeví při jednání z očí do očí. Pokud by záleželo na pouze na faktech, zkušenostech a datech,…

Článek v rámci předplatného icon Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů

25.2.2019 

Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na sebe pyšní, jak dobře jste formulovali výhody produktu a vaší společnosti, ale nakonec vás klient nečekaně odmítl? Připadalo vám…

Článek v rámci předplatného icon Vést příkladem: Tipy pro nové manažery týmu

22.2.2019 

Nový vedoucí týmu musí čelit mnoha výzvám. Jednou z nich je ten fakt, že je nutné vést ostatní svým příkladem. Jinými slovy, nelze kázat vodu a pít víno. Úspěšný manažer, aby mohl vést ostatní lidi,…

Co dělá úspěšné lidi úspěšnými

21.2.2019 

Nepotřebujeme, aby nám někdo říkal, že jsme dobří a že máme určitou hodnotu. Spolehněte se na svou vlastní víru v sebe, která vás povede. Úspěšní lidé jsou si jisti svou hodnotou, a i to jim umožňuje…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k získání více nových klientů

19.2.2019 

Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků je úkol, který vyžaduje dlouhodobé úsilí a většinou i zásadní změny ve stávající strategii. Přinášíme…

icon Jeden pracovník ve více týmech: Výhody a nevýhody

18.2.2019 

V anglicky psaných odborných textech se v oblasti HR a managementu začíná hojně objevovat spojení „multi-team membership“, tedy členství jednoho pracovníka ve více týmech najednou. V praxi to vypadá…

Jak přijmout zpětnou vazbu: Je to šance, nesmíme si ji brát osobně

15.2.2019 

Vnímat zpětnou vazbu jako osobní urážku nebo útok je velmi snadné. Není to však správná reakce, protože negativní hodnocení našeho výkonu je vlastně šance na to dát věci do pořádku. Kdyby se s vámi…

Výpis 646660 z celkem 1970