Four career choices that will bring your desired management position closer

Čtyři kariérní rozhodnutí, která vás posunou blíže k vysněné manažerské pozici

Are you an aspiring manager? Do you know you want to lead people and reach a senior position? Do you sense you would make a great leader and you have what it takes to climb the career ladder? If you want to succeed in this endeavour, you must possess certain attitudes and traits. This article looks at four career choices that will help you in the long run to step up the career ladder towards a management position.

These tips were published by The Muse.

Do not forget to remind people around you of your successes.

Many people are knowledgeable, experienced and productive, yet their successes and hard work are forgotten because they are afraid to boast aloud about their achievements. This does not mean you have to keep convincing everyone you meet how great you are; however, if you really do succeed in some project, you must be able to sell this information to people around you.

Get along well with everybody. Literally everybody.

A good manager (or even an aspiring one) must get along with everyone: colleagues, top management, subordinates, and even with the cleaning lady whom they meet on the corridor.

In urgent cases, deal with problems first. Then ask what you will get for it.

One trait of a quality leader and dependable senior worker is that they always have the best interests of their employer in mind. In the event of a crisis situation that requires extra attention or working overtime, the given person must be ready to face the situation and solve it. Only then will they ask what their reward from the company for this will be. Of course, this does not mean they should not ask for a reward once the project has been successfully completed.

Do not be afraid to come up with your own initiatives.

A worker who desires to be a senior employee or a manager must have healthy self-confidence; they must not be afraid to make themselves heard and if they have a fruitful idea or remark, they must know how to speak their mind or offer help.

 

-mm-

    Čtyři kariérní rozhodnutí, která vás posunou blíže k vysněné manažerské pozici

    Máte aspirace na to stát se manažerem nebo manažerkou? Víte, že chcete vést lidi a že chcete postoupit do seniorní pozice? Zdá se vám, že byste byli dobrým lídrem a že máte na to vystoupat po kariérním žebříku výše? K tomu, aby se vám tento postup vzhůru podařil, musíte vykazovat určitý přístup a určité vlastnosti. A v tomto článku si ukážeme čtyři kariérní rozhodnutí, která vám z dlouhodobého hlediska pomohou postoupit po kariérním žebříku vzhůru na manažerskou pozici.

    Tyto tipy přinesl server The Muse.

    Nezapomeňte okolí připomínat své úspěchy.

    Mnoho lidí je šikovných, zkušených a produktivních, ale jejich úspěchy a tvrdá práce zapadnou kvůli tomu, že se bojí ozvat a pochlubit se se svými úspěchy. Neznamená to, že musíte každému na potkání neustále podsouvat, jak jste skvělí. Ale když se vám nějaký projekt skutečně povede, musíte to umět svému okolí i prodat.

    Buďte se všemi za dobře. Opravdu se všemi.

    Dobrý manažer (nebo aspirující manažer) musí být za dobře skutečně se všemi. Jak se svými kolegy, tak s nejvyšším managementem i se svými podřízenými. Dokonce i s uklízečkou, se kterou se potkává na chodbě.

    V urgentních situacích nejdříve řešte problémy. A teprve poté se ptejte, co za to.

    Devizou kvalitního lídra a seniorního pracovníka, na kterého je spoleh, je, že vždy takříkajíc kope za svého zaměstnavatele. Pokud tedy nastane určitá krizová situace, která vyžaduje extra pozornost nebo přesčasy, dotyčný pracovník musí být připraven se k situaci postavit čelem a vyřešit ji. A teprve potom se ptát, co za to od firmy dostane. To samozřejmě ale neznamená, že se o odměnu po úspěšném zvládnutí projektu nepřihlásí.

    Nebojte se ozvat a přijít s vlastní iniciativou.

    Pracovník aspirující na seniorní nebo manažerskou pozici musí mít zdravé sebevědomí, nesmí se bát ozvat a pokud má nějaký nosný nápad nebo připomínku, musí se umět přihlásit o slovo a konstruktivně se vyjádřit nebo nabídnout pomoc.

     

    -mm-

    Zdroj: The Muse - americký web s tipy pro rozvoj kariéry a dlouhodobý profesionální růst
    Zobrazit přehled článků ze zdroje The Muse
    Štítky: Leadership