Jak začít s blogováním v obchodu

Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé totiž mohou z internetových deníčků mnohé vytěžit. Jak ale mají s takovým blogem začít?

- Vymezte své publikum. Vyjasněte si, kdo by měl být čtenářem vašeho blogu a co mu budete sdělovat.
- Určete, kam svůj blog umístíte. Můžete zvolit vlastní internetovou stránku, nebo hosting.
- Začněte komunikovat. Oživení blogu ale neznamená jen vychvalování vašich produktů. Čtěte blogy jiných lidí a inspirujte se aktuálně diskutovanými tématy.
- Pracujte na propojení s ostatními blogy. Vytvořte síť vzájemných odkazů s podobně zaměřenými nebo jinak zajímavými blogy.
- Zdůrazňujte klíčová slova. Čtenáře přilákáte nejen odkazy na jiných stránkách , ale i pečlivě vybranými klíčovými slovy v hlavičce vašeho blogu.
- Dbejte na aktualizaci. Pro čtenáře blogů není nic horšího než neaktuální obsah. Není třeba publikovat dlouhé materiály, ale vyjadřovat se často.
- Bedlivě sledujte zájem čtenářů. Zajímejte se o počet a kvalitu návštěvníků vašich stránek v závislosti na tématech.

-kk-
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral