Jak je důležité interně komunikovat

Velikost textu:
Jak je důležité interně komunikovat
Zákazníci mají různé požadavky a často se stává, že i když osoba, s níž jednají jako první dokáže požadavek řešit, jiní kolegové vůbec nevědí, o co jde. Zákazník pak musí svůj problém vysvětlovat stále dokola, podle toho, jaký pracovník s ním mluví. Takové jednání je velice zdlouhavé a nepříjemné, zvlášť v dnešní době, kdy právě čas je pro člověka nejdražší komoditou. Pokud chcete, aby vám obchody dobře šly, je třeba správně komunikovat uvnitř vašeho týmu. Ušetříte tím čas a ukážete vysokou…

Zdroj: Business Know-How
Server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků.

Celé znění článku máte k dispozici po registraci na Management News

Jste-li registrován(a), přihlašte se prosím na této stránce. V opačném případě se zdarma zaregistrujte a získejte časově neomezený přístup ke všem 10309 článkům na Management News. Podmínky registrace naleznete na této stránce.

TIP redakci

Uvítáme Vaše tipy a názory. Nad každým vzkazem, který nám zašlete se rádi zamyslíme, ale pravděpodobně nevzládneme odpovědět všem. Děkujeme za pochopení.

Email nebo telefon:
Vzkaz:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je deset a deset ? Součet zapište číslicemi.

Poslat článek na email

Přeposlání článku na Vámi zadaný email

Komu (emailová adresa příjemce):
Vaše emailová adresa (odesílatel):
Předmět:
Management News - přeposlání článku: Jak je důležité interně komunikovat
Vzkaz příjemci:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.