Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými jmény a bohatou minulostí, mají menší firmy problémy s náborem nových zaměstnanců. Jedním ze způsobů, jak nalákat nové uchazeče, je také firemní prezentace na Internetu. Z dlouhodobého hlediska vyjde taková investice levněji než inzerát v tisku.

Účinnost reklamy na Internetu hodně závisí na typu nabízené práce. Efektivní může být například při hledání zaměstnanců do manažerských pozic. Některé servery, zabývající se nabídkou a poptávkou po pracovních pozicích, také nabízejí databázi uchazečů o zaměstnání, často včetně profesních životopisů.

Příspěvek rovněž obsahuje několik tipů pro internetovou inzerci. Především je potřeba mít na paměti, že inzerát je především reklama a měl by upoutat. Využijte poskytnutý prostor ke krátkému představení své firmy a nabízené pracovní pozice. Přesně vyjádřete své požadavky i to, co může zaměstnanec očekávat od vás. Nezapomeňte připojit odkaz na své webové stránky nebo alespoň e-mailovou adresu a připravte se na veliký nával dotazů a žádostí.

**Datum vydání: II/2002**
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral