Increase your team's productivity quickly

Jak v krátké době navýšit produktivitu vašeho týmu

Wondering how to increase your team's productivity? Here are some tips on how to do it in a matter of weeks and months.

These tips were brought by Brian Tracy's blog.

Perform an internal communication audit

First and foremost, make an audit of how you communicate within your team. Effective and fast communication is the key to productivity. Take an audit of internal communication channels to see if communication is dragging on and taking too long somewhere, but equally to find out whether some communication is unnecessary or overly detailed.

Simplify processes

Simplicity is power. In order to work efficiently and increase productivity, you need to simplify all internal processes within your team as much as possible. Try to automate as many processes as you can, and simplify all processes to the extent that they consume the minimum possible amount of time and energy for all employees.

Give subordinates more room to work independently

Delegating responsibilities is necessary not only to increase a manager's work capacity, but more importantly to improve employee morale, engagement and productivity. Allow subordinates to work independently and give them space for their own initiative and creativity.

Use software tools wisely

Nowadays, there are a number of software tools, often quite specific and integrated with one another, which can help you immensely if used correctly. Find out what tools can be used to get your team's work done, and see if any of them can help you increase productivity.



-mm-

    Jak v krátké době navýšit produktivitu vašeho týmu

    Přemýšlíte, jak navýšit produktivitu vašeho týmu? Máme pro vás několik tipů, jak tak učinit rychle, v řádu týdnů a měsíců.

    Tyto tipy přinesl blog Briana Tracyho.

    Udělejte audit interní komunikace

    V prvé řadě si prověřte, jak v rámci týmu komunikujete. Efektivní a rychlá komunikace je klíčem k produktivitě. Udělejte si audit vašich interních komunikačních kanálů. Zjistěte, jestli někde komunikace nevázne a netrvá příliš dlouho, stejně tak ale zjistěte, jestli někde komunikace neprobíhá zbytečně nebo až přehnaně podrobně.

    Zjednodušte procesy

    V jednoduchosti je síla. K efektivní práci a zvýšené produktivitě je nutné co nejvíce zjednodušit všechny interní procesy ve vašem týmu. Zkuste co nejvíce procesů automatizovat. A všechny procesy zjednodušte do té míry, aby všem pracovníkům zabíraly co možná nejméně času a energie.

    Dejte podřízeným víc prostoru pro samostatnou práci

    Delegování odpovědnosti je nutné nejenom pro navýšení pracovní kapacity manažera, ale především pro lepší morálku, zapálení a produktivitu pracovníků. Dovolte proto svým podřízeným pracovat samostatně a dejte jim prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu.

    Chytře využívejte softwarové nástroje

    V dnešní době existuje řada softwarových nástrojů, často zcela specifických a navzájem integrovaných, které vám mohou při správném použití extrémně pomoct. Zjistěte, jaké nástroje se k výkonu práce vašeho týmu dají využít, a zjistěte, jestli vám některé z nich nemohou pomoct navýšit produktivitu.



    -mm-

    Zdroj: BrianTracy.com - blog předního světového odborníka na rozvoj lidského potenciálu a osobní efektivity
    Zobrazit přehled článků ze zdroje BrianTracy.com