Making your coworkers mad: What works

Jak připravit kolegy o duševní zdraví

In case that you don't know how to upset your colleagues, here are some tips. Loud personal calls, gossip and messy desks are definitely the way to go, according saleshq.monster.com. Dirty jokes are a quick win. But there are still many, many more opportunities. Let's examine them and learn some new tricks.

This article can also be an eye-opener for you. Perhaps you will find out why your teammates get mad so often... and that maybe you are the one causing trouble.

1. Personal calls

None of your colleagues want to hear about your children getting sick or your fight with your family members. The topic does not need to be so explosive – almost anything personal, if discussed at sufficient length, will annoy everybody who has to be an involuntary listener.

2. Co-workers who never work

Your peers do notice when you spend a third of your working time outside taking smoke breaks. They see you when you are leave early, and they can only guess what you are doing and where you are going when they see your empty chair more often than they see you. They may get the idea that you are not putting in a full day’s work… in other words, you are lazy.  

3. Messy desk

There are the dirty cups left to their own devices, piles of papers and tons of office supplies, some uneaten food, and similar relics of past. Who does it really harm, you ask. It may be more annoying than you might think. When your stuff attracts flies and you have managed to soil or lose some important documents, your reputation is going to be dealt a harsh blow.

4. Time for some music

Well, not everyone shares the same taste in music. Consequently, not everyone will be excited about you trying to be the office DJ. Occasionally, it can be good, however most of people prefer working in a calm, quiet environment.

-jk-

    Jak připravit kolegy o duševní zdraví

    V případě, že váháte nad tím, jak nejlépe rozzlobit své kolegy, nabízíme vám několik tipů. Hlasité osobní rozhovory po telefonu, pomluvy a nepořádek na pracovním stole jsou sázky na jistotu. Alespoň podle webu saleshq.monster.com, který doporučuje dokonce i sprosté vtipy. Ale stále ještě zbývá mnoho nepřeberných možností. Pojďme se podívat aspoň na ty nejúčinnější.

    Následující text vám může otevřít oči. Možná jste se divili, proč jsou vaši spolupracovníci tak často otrávení a rozzlobení... Možná, že nakonec je to vaše zásluha.

    1. Osobní rozhovory po telefonu

    Žádný z vašich kolegů netouží po tom poslouchat novinky ohledně vašich nemocných ratolestí. A rozbroje mezi vámi a vašimi rodinnými příslušníky také moc nepotěší. Ani nemusí jít o nějaké ožehavé téma – cokoliv osobního, pokud se to rozebírá dostatečně dlouho, nakonec zabere. Otráven bude každý, kdo se stane nedobrovolným svědkem – nebo spíše posluchačem.

    2. Nikdy nepracující pracovník

    Vaši spolupracovníci si všimnou, když třetinu pracovní doby strávíte na kuřáckých pauzách. Stejně tak vidí, že odcházíte dříve. Žádná selektivní slepota v takovém případě neexistuje. Když vidí vaši prázdnou židli častěji než vás, mohou se jen dohadovat o tom, kde asi zrovna jste a co děláte. Někdo pak snadno může nabýt dojmu, že se moc nesnažíte - jinými slovy, že jste líní.

    3. Nepořádek na pracovním stole

    Špinavý hrnek, který byl ponechán svému osudu. Vedle něj hromady papírů a kancelářských potřeb. Nějaký zbytek jídla, který jste nedojedli a podobné relikty minulosti. Komu by to mělo vadit? Vadí to více lidem, než byste čekali. Když váš stůl přitahuje mouchy a pokud jste ušpinili, nebo dokonce ztratili několik důležitých dokumentů, vaše pověst profesionála zažije krušné časy.

    4. Čas na trochu hudby

    Ne každý má stejný hudební vkus jako vy. Proto ne každý bude nadšen, když se změníte v kancelářského diskžokeje. Čas od času, když je vhodná příležitost, to neuškodí, ale většina lidí dává přednost práci v klidném, tichém prostředí.

    -jk-

    Zdroj: Sales HQ - on-line komunita pro odborníky v oblasti prodeje