Four books every manager should read

Čtyři knihy, které by si měl přečíst každý manažer

Anyone who is trying to achieve success in a particular field should take advantage of the experience and knowledge others have gathered about that field over many years. This also applies to management, which is why we present four books every manager should read (for their own good).

This list was published by Entrepreneur.com.

"Think and Grow Rich" by Napoleon Hill

This classic among self-development books was published back in 1937. Its author spent 20 years observing and studying successful people and entrepreneurs such as Henry Ford and Thomas Edison. The book presents thirteen principles to follow if you want to achieve success and, despite its age, it has lost none of its relevance.

"The Magic of Thinking Big" by David J. Schwartz

Big dreams lead to big plans and big successes. This book reveals how you can learn to think positive, dream big, and implement your plans. After reading it, you will have more confidence in yourself and your skills, and be better able to overcome doubts and obstacles.

"The Power of Positive Thinking" by Norman Vincent Peale

Pastor Norman V. Peale believed that positive thinking, like faith, can greatly assist an individual in overcoming obstacles and achieving goals. Therefore, this book will help you set your mind in such a way that you will be able to keep moving forward and have a positive outlook on the world around you.

"Leaders Eat Last" by Simon Sinek

Simon Sinek is a motivational speaker and expert on leadership and productivity. He is the author of a number of books; this one in particular has become a bestseller. It deals with leadership, productivity, teamwork and, above all, the need for cooperation and understanding between a manager and their subordinates.

 

-mm-

    Čtyři knihy, které by si měl přečíst každý manažer

    Každý člověk, který se snaží dosáhnout úspěchu v určité oblasti, by měl využít zkušeností a poznatků, které o daném oboru posbírali za mnoho předchozích let jiní lidé. A jiné to není ani u managementu. Proto vám představíme čtyři knihy, které by si měl přečíst (pro své vlastní dobro) každý manažer.

    Tento seznam přinesl web Entrepreneur.com.

    „Myšlením k bohatství“ (Naopleon Hill) – originální název „Think and Grow Rich“

    Tato klasika mezi seberozvojovými knihami byla vydána už v roce 1937. Její autor strávil 20 let pozorováním a studiem úspěšných lidí a podnikatelů, jako je Henry Ford nebo třeba Thomas Edison. Kniha tak prezentuje třináct zásad, kterých je potřeba se držet, pokud chcete dosáhnout úspěchu, a i přes své stáří neztratila nic ze své aktuálnosti.

    „Myslete velkoryse“ (David J. Schwartz) – originální název „The Magic of Thinking Big“

    Velké sny vedou k velkým plánům a k velkým úspěchům. V této knize zjistíte, jak se můžete naučit myslet pozitivně, mít velké sny a realizovat své plány. Po jejím přečtení budete více věřit v sebe i své dovednosti a dovedete lépe překonávat pochybnosti a překážky.

    „Síla pozitivního myšlení“ (Norman Vincent Peale) – originální název „The Power of Positive Thinking“

    Farář Norman V. Peale věřil, že pozitivní myšlení, podobně jako víra, může jedinci výrazně pomoci při překonávání překážek a dosažení vytyčených cílů. Tato kniha vám proto pomůže nastavit si mysl tak, abyste dovedli jít neustále kupředu a měli pozitivní náhled na svět kolem sebe.

    „Lídři jedí poslední“ (Simon Sinek) – originální název „Leaders Eat Last“

    Simon Sinek je motivační řečník a odborník na leadership a produktivitu. Je autorem řady knih, a právě tato se stala bestsellerem. Zaobírá se leadershipem, produktivitou, týmovou prací a především nutnosti spolupráce a pochopení mezi manažerem a jeho podřízenými.

     

    -mm-

    Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com