Anyone with these five characteristics should not be a manager

Pokud se nezbavíte těchto pěti vlastností, neměli byste být manažerem

A managerial position places great demands on the person concerned. You can learn most of the qualities needed to carry out the role; however, if you want to become a manager, there are also certain traits you have to get rid of. And if you are unable to do so, you should not become a manager in the first place. What are these traits?

Zero empathy

As Management Today states, if you have zero empathy and cannot relate to other people, you can hardly lead them well.

Distrust in others' abilities and work

Every manager must be able to delegate work. This means having confidence in the abilities and independent work of subordinates and not being a micromanager.

Poor emotional intelligence

In addition to empathy, a manager must be able to work with emotions. This means both their own emotions and those of their colleagues and subordinates. Someone who has poor emotional intelligence cannot be a good manager.

Excitability

Excitability and managerial performance do not go together. If you are of a choleric temperament and do not deal with this issue, you will be a poor manager.

Lack of communication skills

Effective communication is the be-all and end-all of successful people management. So, as a general rule, it would be very unpleasant to work under someone who does not know how to communicate.

 

-mm-

    Pokud se nezbavíte těchto pěti vlastností, neměli byste být manažerem

    Manažerská funkce sebou nese velké nároky na dotyčného pracovníka. Většinu vlastností, které jsou k výkonu manažerské funkce potřeba, se lze naučit. Existují ale i vlastnosti, kterých se naopak musíte zbavit, pokud se chcete stát vedoucím pracovníkem. A pokud se vám nepovede se jich zbavit, manažerem byste se stát neměli. O jaké vlastnosti jde?

    Nulová empatie

    Jak uvádí Management Today, pokud máte nulovou empatii a neumíte se vcítit do jiných lidí, jen těžko je můžete dobře vést.

    Nedůvěra ve schopnosti a práci ostatních lidí

    Každý manažer musí umět delegovat práci. To znamená, že musí mít důvěru ve schopnosti a samostatnou práci svých podřízených a nesmí být mikromanažerem.

    Chabá emoční inteligence

    Kromě empatie musí umět manažer i pracovat s emocemi. A to jak se svými, tak i s těmi svých kolegů a podřízených. Pokud má někdo chabou emoční inteligenci, nemůže být dobrým vedoucí.

    Vznětlivost

    Vznětlivá povaha a výkon manažerské funkce nejdou k sobě dohromady. Pokud jste cholerik a s touto svou vlastností nic nebudete dělat, budete špatným manažerem.

    Absence komunikačních dovedností

    Efektivní komunikace je alfou a omegou úspěšného vedení lidí. Obecně tedy platí, že pokud někdo neumí komunikovat, bylo by velmi nepříjemné pod ním pracovat.



    -mm-

    Zdroj: Management Today - portál britského manažerského magazínu
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Management Today
    Štítky: Kariéra