- Jaké jsou k dispozici distribuční metody? Mohou být tyto prezentace publikovány on-line? Pokud ano, jaké hostitelské poplatky lze očekávat? Video a audio mohou být docela nákladné, zvlášť, když váš není vlastní video platforma.
- Mohou diváci praktikovat nějakou interakci s online obsahem? Ve světě MySpace, Facebook a Wikipedie očekávají technicky zdatní uživatelé možnost interakce. 40minutová prezentace může být zajímavá, nebylo by ale skvělé moci se podělit s ostatními a zformovat kolem ní diskuzi?Zjistěte, jaké interaktivní nástroje jsou k dispozici ve spojení s danou webovou platformou.
Nezapomeňte, že obsah vaší prezentace je silné aktivum. Má potenciál vybudovat komunitu, zvýšit uvědomění značky a přinést marketingové příležitosti. Ujistěte se, že je zachycen korektně, protože na stránkách dostanete jen jednu šanci.
-av-
Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace