Manažer - zprávy z managementu

Zákazník nemá vždy pravdu. Co s tím?

Nejen lidé působící na volné noze, ale také podniky musí často vážit, jak budou zacházet se svými klienty. Pokud totiž narazíte na problémového klienta, který se mýlí, ale nikdy by to nepřiznal, nesmíte se nechat slepě vést předpokladem, že zákazník má vždy pravdu. 

Jiří Jemelka, výkonný ředitel J.I.P. pro firmy s.r.o.

Koučink a mentoring podnikatelů: Efektivní způsoby, jak se v podnikání posunout dál

Koučování a mentoring. V současné době velmi populární způsob osobního…

Jak vyhrát jednání s agresivními protivníky

Snaha o dominanci, která může vést až k zastrašování či šikaně druhých,…

Jak vést virtuální tým k výsledkům

Naučte se, jak lépe vést své lidi, i když jste od daleko. Cíl zůstává stále…

Vojtěch Gottvald

(De)Motivační metody v praxi – 2. část

V první části článku jsme si připomněli základní principy agilních metod…

Na co se vykašlat, když chcete být v životě úspěšnější

Co odděluje úspěšné od neúspěšných? Není to původ, vzdělání a v mnoha…

Vojtěch Gottvald

(De)Motivační metody v praxi – 1. část

Jak (de)motivovat tým dodržováním agilních návyků? Zde je několik tipů z …

Výpis 113 z celkem 1549
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace