Konkurenceschopnost je základním klíčem k úspěšnosti firem

Aby byly obchody úspěšné, musejí se hlavně odlišovat od jiných. Nesmí jim chybět schopnost konkurovat. Obchod, který je konkurenceschopný, může přilákat více zákazníků než ten, který jen kopíruje obchodní faktory jiných.

Nejhlavnějším klíčem k tomu, abyste byli skvělí konkurenti pro jiné společnosti, je v tom, že budete dobře informovaní o tom, jací jsou vaši zákazníci, co chtějí, a v nalezení způsobu, jak jim všechno dát.

Velmi málo zdrojů konkurenceschopnosti má delší trvání. Obchodní společnosti jsou zaměstnané tím, že stále hledají nové úhly pohledu a faktory, které by konkurence neměla. Vše se týká nějakého způsobu rozlišení produktů a služeb. Celý účel obchodní strategie je najít nové zdroje konkurenceschopnosti.

Nejpopulárnější zdroje konkurenceschopnosti vycházejí z několika oblastí: cena a peníze, kvalita, služby zákazníkům, značka, výhody a inovace, která bývá považována za nejlepší formu konkurenceschopnosti.

-pk-
Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101