Přichází nová generace studentů

Autorka článku strávila mnoho hodin školením manažerů lidských zdrojů, návštěvami specializovaných porad a četbou odborné literatury. Zjistila, že během těchto aktivit se studentům (či školeným pracovníkům) nedostává tolik pozornosti, kolik by si zasloužili. Veškeré diskuse většinou končí u nutnosti vytvořit specializované studijní plány založené na výsledcích Myers-Briggsovy typologie nebo Gardnerova testu emoční inteligence.

Školitelé však při vytváření studijních programů musí zvládnout mnohem více překážek, než jen určení studijního typu cílové skupiny lidí. Musí si uvědomit, že zaměstnanci jsou dnes mnohem více jazykově a věkově diverzifikovaní, než tomu bylo dříve. Demografické změny vyžadují i změny stylu výuky. Do vzdělávání také značnou měrou zasahuje Internet. 80 % dotazovaných v různých průzkumech uvedlo, že na Internetu hledají odpovědi na konkrétní otázky. Tato skutečnost nahrává těm vzdělávacím strategiím, které vhodně kombinují neformální a kolaborativní výuku.
Zdroj: E-learning Magazine - Vše o e-learningu
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-learning Magazine