Výkonný ředitel v e-komerci: Jak se stát opět důvěryhodným?

Nedávné skandály společností Enron a WorldCom poukázaly kromě jiného i na fakt, že Amerika potřebuje nový, poctivý přístup k nejvyššímu vedení e-podniků. Je také jasné, že takový přístup nepotřebuje pouze Amerika. Jak by měl tedy ten nový přístup vypadat? Nedávný výzkum ukázal, že dobrým manažerem e-podniku může být pouze člověk, který by byl dobrým manažerem podniku kamenného: ten, kdo má kromě výborných manažerských dovedností i cit pro marketing a služby zákazníkům.

Společnosti by podle výsledků zmíněného výzkumu měly přestat „recyklovat“ výkonné ředitele a zaměřit se na nové, důvěryhodné tváře. Mnohé internetové podniky tak v současnosti najímají celé týmy osvědčených vedoucích pracovníků. Ti se mají více zaměřovat na udržení finanční stability podniků. Okamžité zázraky však nelze očekávat ani od týmu ostřílených profesionálů. Důvěru, kterou e-podniky v současné době tolik potřebují, jednoduše nelze znovu nabýt ze dne na den.

**Datum vydání:** IX/2002
Zdroj: E-commerce Times - Magazín o e-komerci
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-commerce Times