Vnější zdroje náplně webových stránek

Chcete-li přitáhnout větší pozornost (což může být důležité pro prodejní strategii), měla by vaše snaha směřovat k udržení zájmu zákazníka do té míry, že se k vám bude vracet. Při využití vnějších zdrojů je nutné si nejprve určit typ náplně webu a odlišit se od konkurence. Vždy si ověřte správnost eventuálních údajů, zvláště v rychle se měnících tržních oblastech. Základní výhodou využití vnějších zdrojů textu a grafických prvků je rychlost. Obrázky a fotografie lze většinou získat za mírný poplatek. Dbejte na to, aby vaši konkurenti nevyužívali stejné zdroje jako vy.

Důležitým bodem je získání povolení publikovat citace (obrázky, grafiky) z vybraných zdrojů. Pokud citujete část již dříve publikovaných prací bez povolení, buďte si vědomi toho, že pojem "stručná citace" může být subjektivní. V případě grafiky je nutné se předem informovat o možnostech editace či zaplacení autorských práv.

Tiskové agentury mohou mít články a grafiky vhodné pro vaše stránky. Některé z nich jsou zdarma. Navštivte stránky tiskových agentur a zjistěte si, zda obsahují témat, která hledáte. Pokud najdete vhodné informace, kontaktujte danou agenturu. Obrázky a fotografie naleznete na různých stránkách fungujících jako archivy. Opět je možné získat je zdarma nebo za poplatek. Ceny jsou různé, nejlépe je porovnat více nabídek.

Vybraná zobrazení mohou být v různých formátech, zjistěte, zda je možné je konvertovat na formát, se kterým pracujete vy. Počet obrázků na stránce úměrně prodlužuje dobu stahování. Jelikož většina lidí se k internetu připojuje stále ještě malou rychlostí přenosu, mohlo by to vaše zákazníky odradit. Potřebujete-li použít mnoho grafických prvků, konvertujte je na co nejmenší formát (GIF), případně nabídněte jejich miniatury. Ty se načítají mnohem rychleji a po kliknutí se zvětší do původní velikosti.
Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com