Současné trendy v e-komerci aneb Kniha vs. E-kniha

Internet nabízí možnost podnikání v nejrůznějších oblastech. Jednou z nich je i vydávání tzv. e-knih. Výzkumy potvrzují, že toto odvětví e-komerce vzkvétá. Mnoho lidí však stále elektronické verze papírových knih neakceptuje. Odborníci předpokládají, že by jim k tomu měly dopomoci technické vynálezy typu pružných počítačových obrazovek, speciálních tiskáren a podobného hardwaru.

Specifickým rysem e-knih je i to, že zájem jejich čtenářů směřuje k neznámým populárním autorům. Zatímco Stephen King, jeden z nejprodávanějších autorů světa, s e-knihami neuspěl, prodávají se romantické e-knihy autorů naprosto neznámých běžně. Experti se shodují na tom, že budoucnost tohoto odvětví ukáže čas. Lidé si s postupujícím vývojem techniky na e-knihy mohou zvyknout stejně dobře jako na e-mail. Jen chvíli vydržme a uvidíme.

**Datum vydání:** VIII/2002
Zdroj: E-commerce Times - Magazín o e-komerci
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-commerce Times