„Six Sigma“: Metoda, která vám umožní optimalizovat procesy ve vašem týmu

„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou lze využít v celé řadě procesů při optimalizaci interních komunikačních systémů, procesů výroby i projektového řízení. Tuto metodu vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20. století a tehdy byla zaměřená primárně na minimalizaci variability a defektů při výrobě, v prodejních procesech a v rámci quality mangementu. Později tuto strategii dále rozvinula společnost Honeywell a stala se široce využívaným souborem strategií pro řízení procesů. V tomto článku se podíváme na to, jak může být 5 základních principů této strategie efektivně využito při optimalizaci procesů ve vašem týmu a jeho celkového fungování.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.