Propagujte svou firmu v blogosféře

Každý den je vytvořeno tisíce blogů a nabízí se řada způsobů účinné propagace. Získání publicity prostřednictvím blogů je ale velmi odlišné od tradičních médií. Tam bývá „příběh“ vylíčen objektivně, zatímco ve světě blogů píše autor čistě své osobní názory.

Dobrý začátek je začíst číst blogy druhých, a tak získat obrázek a motivaci propagovat svou firmu touto cestou.

Vytvořte svůj vlastní blog

Tak získáte další on-line účast a zviditelníte se pro další osoby. Nezapomeňte uvést odkaz na své stránky.

Nutné minimum dobrého blogu:

- dobrý obsah, který zaujme,

- čistý a kvalitní design, který se bude dobře číst,

- možnost automaticky odeslat příspěvek ostatním,

- navigace včetně archivů a kategorií, díky kterým čtenář najde určitý obsah,

- komentáře a archiv pro možnost dobré interakce čtenářů.

Blogování je o vytváření a účasti v konverzacích a to obnáší čtení příspěvků ostatních v oboru a účasti v diskuzích. Pokud přidáte komentář, můžete přidat své jméno a URL, a tak přitáhnout pozornost na své stránky.

S postupným získáním jména vás někdo může požádat o rozhovor, nebo můžete navrhnout, aby vás někdo na určité téma vyzpovídal.

Bloggeři často hledají témata, o kterých by mohli psát a možná napíšou rádi recenzi na váš produkt. Není ale záruka, že bude pozitivní.

Také můžete využít vzájemné propagace, „spřátelit“ se s ostatními bloggery třeba tak, že je zmíníte ve svých příspěvcích.

-av-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com