Aquapalace Hotel Prague představuje novinky podzimní sezóny

Rozhovor s Vladimírem Novákem, generálním ředitelem Aquapalace Hotelu Prague

Konferenční sezóna je v plném proudu a jedním z mnoha úkolů, které je nutné před vaší akcí zařídit, je také zajištění vhodného prostoru pro vaši akci. Jaké jsou vaše požadavky? Dobrá dopravní dostupnost v požadované lokalitě. Kvalitní technické vybavení a bohatý catering. Potřeba ubytovat účastníky a nabídnout jim zároveň doplňující volnočasový program a další. To bývají běžné nároky organizátorů rozmanitých akcí vyžadované od konferenčních prostorů, které ne všechny z nich dokáží naplnit. A co teprve hledáte-li zázemí pro desítky či stovky hostů? To se nabídka trhu zužuje ještě více.

V Aquapalace Hotelu Prague s těmito požadavky počítají a před podzimní konferenční sezónou připravili pro své hosty navíc řadu novinek. Na naše otázky odpovídal přímo generální ředitel hotelu, pan Vladimír Novák.

Vladimír Novák, Aquapalace Hotel Prague

Aquapalace Hotelu Prague jste modernizovali stávající konferenční prostory. Co se změnilo a jaká z těchto změn potěší hosty podle vás nejvíce?

Konferenční prostory prošly před prázdninami celkovou generační obměnou. Nejvíce hosty podle nás potěší lepší prezentační technika s výkonnějšími dataprojektory. Světlejší výmalbu spolu s novými koberci a dekoracemi doplňuje také upravená nabídka občerstvení a coffee breaků.

Co vás k těmto změnám vedlo a jaké cíle jimi sledujete?

Cílem bylo reagovat na požadavky našich klientů a také zajistit kvalitativní posun konferencí pořádaných v Aquapalace Hotelu Prague. Samozřejmě změnami odpovídáme i na konkurenční nabídky.

Jaká je stávající kapacita a vlastní celková nabídka vašich konferenčních prostorů?

Naše konferenční prostory se mohou flexibilně přizpůsobit požadavkům akcí, co se týče uspořádání a různého počtu osob, díky využití variabilního systému posuvných stěn. Z jednoho velkého sálu s maximální kapacitou 650 osob při divadelním uspořádání tak můžeme připravit dvě až šest samostatných konferenčních místností. Klientům jsou k dispozici také další čtyři salonky pro komornější jednání menších skupin. Ve foyer, které je vstupní částí do konferenčních prostor, zároveň připravujeme občerstvení během kávových přestávek, nebo raut. Foyer je také často využíváno jako prostor pro prezentaci firem, které jsou součástí konferencí. Navíc jsme v loňském roce rozšířili také kapacitu našich restaurací o 120 míst a restaurace Terresa a Astra tak nyní pohostí najednou až 450 účastníků školení.

Pokud byste měl stručně popsat klíčové přednosti konferenčních prostorů v Aquapalace Hotelu Prague, jaké by to byly?

Především můžeme nabídnout výbornou dostupnost z celé České republiky, velkokapacitní parkoviště a jak již bylo zmíněno, také vysokou variabilitu konferenčních a restauračních místností, vhodných jak pro odborné přednášky, tak i pro večerní společenské akce. Další předností, kterou mohu zmínit, je přirozené denní světlo, které osvětluje většinu konferenčních místností, dále kvalitní technický servis a také vynikající gastronomie pod vedením šéfkuchařky Marie Blom.

Jaké chystáte podzimní akce v novém zázemí?

Podzim se u nás nese ve znamení konferenční sezóny a je také přípravou na tu zimní. Máme potvrzeno mnoho akcí napříč obory, které se u nás pořádají pravidelně, naše prostory ale přilákaly i nové klienty. Silnou poptávku zaznamenáváme po vánočních večírcích, které u nás klienti mohou zrealizovat i ve vodním světě Aquapalace a odlišit se tak od běžných večírkových akcí. Samozřejmě také připravujeme jako každý rok naši vlastní firemní akci na zajímavé téma u příležitosti osmého výročí otevření hotelu.