Zaměstnanci chtějí poděkování

Zaměstnanci by více než zvýšení platu uvítali občasné poděkování za dobrou práci. Ukázal to alespoň výzkum americké personální společnosti Vantage. Zaměstnanci si podle něho přejí otevřenou a upřímnou komunikaci a pocit, že se podílejí na rozhodování.

Výzkum dále ukázal vysokou hodnotu motivace zaměstnanců nepeněžní cestou. Pracovní prostředí, v němž jsou zaměstnanci uznávaní jako součást týmu je podle něj hodnotnější než pouhé rozdávání peněz.

Dalším velkým motivátorem je osobní rozvoj a možnost kariérního postupu. Hlavním cílem ředitelů by mělo být jasné komunikování firemní vize a ujištění zaměstnanců, že hrají důležitou roli v celkovém úspěchu firmy.

-kk-

Zdroj: Management Issues - britský portál s novinkami, analýzami a názory z oblasti managementu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace