Žádné zprávy, dobré zprávy?

Manažer musí být dostatečně informován. Zavřít dveře a předpokládat, že je vše v nejlepším pořádku, to skutečně není správný přístup. Kde nejsou žádné špatné zprávy, tam jednu špatnou zprávu máte: možná čelíte problému v komunikaci. Možná, že se vás kdysi někdo pokusil na nějaký problém upozornit a jediné, čeho se dočkal, bylo to, že jste ho označili za potížistu a kverulanta. Pokud se něco takového stalo, není divu, že nejste adekvátně informováni o tom, co by se mohlo brzy stát palčivým…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace