Žádné další dárkové koše pro zákazníky

Tak už je to zase tady. Konec roku s ním spojená otázka, jak obdarovat zákazníky za věrnost, kterou zachovávají vaší firmě. Jaké dárky ale vybrat? Co když zvolíte něco, co nám v očích zákazníků naopak uškodí? Nejprve si uvědomte, že smyslem dárků pro zákazníky je poděkovat jim – nikoli vnutit jim další nákup nebo se zbavit reklamních předmětů, které vám leží ve skladech.

Pokud chcete vědět, co určitě nedávat, přečtěte si následující seznam nejhorších dárků pro zákazníky, který nedávno zveřejnil server Inc.com. Schválně, kolik z nich jste už někdy dali svým klientům?

Láhev vína s logem firmy

Tento dárek je již dávno překonán. Co mají vaši zákazníci dělat se všemi těmi lahvemi, které nemohou dát jako dárek někomu dalšímu? S lahví s logem budete působit lacině a nevynalézavě.

Pera a další kancelářské pomůcky s logem firmy

Když je něco zadarmo, nemusí to být hned dárek. Tyto věci jsou vaše propagační předměty. Dejte je raději zaměstnancům k výkonu jejich práce.

Speciální nabídka

Přejeme vám veselé Vánoce a zasíláme poukaz na slevu, když u nás nakoupíte za více než 1000 korun...“ Opravdu si myslíte, že toto je dárek? Spíše způsob, jak se zákazníka rychle zbavit.

Lístek do loterie

Další na první pohled laciný dárek, kterým říkáte, že vás úspěch zákazníka ve skutečnosti nezajímá. Jako byste říkali: „Veselé Vánoce, ale stejně nic nevyhrajete.

Dárkový koš

Už jste viděli někoho, koho by skutečně potěšil proutěný koš plný zvláštních potravin typu zeleniny v barevném nálevu? Tak vidíte.

Oblečení

Trička a další oblečení s logem firmy rovnou vyřaďte. Hned poté vyřaďte jakékoli oblečení univerzální velikosti – velikost vhodná pro kohokoli opravdu neexistuje.

Jaký nejhorší dárek jste kdy dostali jako zákazníci? A jako zaměstnanci?

Inspiraci pro vhodné dárky pro zaměstnance a kolegy naleznete v článku Dárky na pracovišti? Ano, ale s rozmyslem.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace