Vítejte na schůzi laptopů

Vytisknout

Nezřídka přicházejí na schůze nejen zaměstnanci, ale i jejich přenosné počítače. Nastávají tedy i situace, kdy se někteří z nich namísto sledování řečníků věnují práci na počítači a nevypadá to, že by si jen dělali poznámky. Ve většině firem však chybí pravidla, která by podobným situacím pomáhala předcházet. Článek proto nabízí sedm rad, které by měly pomoci k tomu, aby přenosné počítače na schůzích byly produktivními nástroji.

- Ujistěte se, že počítače mají na schůzi své opodstatnění.
- Přidělte počítač jedné osobě, které jej bude obsluhovat.
- Buďte připraveni vysvětlit, proč budete počítač používat.
- Buďte diskrétní.
- Vypněte veškeré zvukové efekty.
- Není-li použití počítače nutné, požádejte účastníky schůze, aby své počítače nezapínali.
- Řádně plánujte schůze.

-kk-
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace