Tváří v tvář

Vytisknout

Komunikace je důležitým faktorem nejen tehdy, když se dostane podnik do úzkých, ale i v době jeho vzestupu. Vedoucí pracovníci potřebují zaměstnance, kteří rozumějí, co se od nich požaduje, a mají zájem přispět rozvoji společnosti. Zaměstnance, na něž je možné se spolehnout. Ti však také potřebují oboustranně a otevřeně s vedoucími komunikovat, chtějí znát směřování podniku, důvody rozhodnutí managementu a to, jak je tato rozhodnutí ovlivní.Manažeři by naopak měli být schopni debatovat o…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace