Studie: Kreativní lidé častěji podvádějí

Vytisknout

V obchodním světě se neustále mluví o nutnosti být co nejinovativnější a nejkreativnější. Je ale kreativita pro firmy vždy dobrá? Tuto otázku si položili američtí akademičtí výzkumníci Francesca Gino z Harvard Business School a Dan Ariely z Duke University. Společně se zaměřili na to, zda a do jaké míry vede kreativita k neetickému chování. Pomocí s&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace