Strategie vedení: Zákon tří

Autor článku, zkušený odborník, říká, že existuje něco jako zákon tří pro každou pozici, včetně managementu prodeje. Tento zákon hlásá, že v každé práci jsou tři hlavní aktivity nebo úkoly, které představují 90 % klíčových aktivit pro dosažení kýžených met. K jejich objevení stačí udělat seznam věcí, kterými se pravidelně zabýváte a položit si otázku, co byste dělali, kdybyste po celý den směli dělat jen tři úkony. Které tři jednotlivé úkony budou mít nejsilnější pozitivní vliv na vaše výsledky?…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace