Šéfové se mohou učit od hvězd hudebního nebe

Vytisknout

Obchodní ředitelé jsou často srovnáváni se slavnými umělci. Obě tyto skupiny znamenají ve své branži mnoho, jsou pod drobnohledem mnoha jiných lidí, očekává se, že budou ovlivňovat lidi.

Nejlepší z nich často spoléhají na dramatický talent, aby bylo jejich chování pamětihodné. Vztahy s podřízenými, respektive posluchači, musí být navíc na úrovni, kdy jsou šéfové, respektive umělci, respektováni a obdivováni.

Největší obchodní ředitelé by se mohli učit od umělců jako je Erik Clapton, Paul Simon nebo Alicia Keys. Oni jsou skvělým důkazem toho, že když chce člověk něčeho dosáhnout, musí se mimořádně věnovat praxi a musí se samovzdělávat v oboru.

-pk-
Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace