Sedm vlastností, které přesvědčí

Vytisknout

Pokud chcete někoho přesvědčit, aby změnil své chování, názor, postoj nebo jiný aspekt svého obchodního nebo osobního života, musíte dokázat změnit jeho uvažování. Aby však někdo mohl změnit své uvažování, musí v tom vidět nějakou výhodu. Potřebujete proto následující dovednosti, kvality a charakteristiky, které vám dodají na důvěryhodnosti.

- Důvěra. Chcete-li úspěšně přesvědčit, musíte věřit sobě a také tomu, o čem mluvíte.

- Nadšení. Kromě důvěry musíte umět projevit i nadšení pro to, o čem mluvíte.

- Znalosti. Musíte vědět, o čem mluvíte. Ujistěte se proto, že máte všechny informace, fakta, čísla, statistiky apod.

- Empatie. Zkuste se na věc koukat očima druhé strany. Zvažte, co je pro ni důležité.

- Vytrvalost. Nevzdávejte své přesvědčování po prvním nesouhlasu. Vytrvejte, ale buďte příjemní. Netlačte na pilu.

- Energie. Věnujte energii do svých interakcí s ostatními. Energie pomáhá k nadšení a lidé se také nechají lépe přesvědčit někým, kdo má energii.

- Konzistentnost. Vše co uděláte nebo řeknete, je důležité. Vše se počítá.

-kk-
Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace