Richard Branson: Jak získat důvěru zákazníků

Vytisknout

Americký server Entrepreneur.com spolupracuje s britským miliardářem Richardem Bransonem. Svoje zkušenosti a poznatky z podnikání takto sděluje všem čtenářům tohoto portálu. Přinášíme to nejzajímavější, co Richard Branson napsal o získávání důvěry zákazníků ve společnostech Virgin.

„Ve Virgin jsme zpočátku získávali důvěru zákazníků spíše náhodně. Spoléhali jsme na otevřenost a jednoduchost komunikace. Protože se nám dařilo vytvářet společnosti, kde se sami zaměstnanci cítili dobře, soustředili jsme se na kvalitu a zákaznický servis. Náš marketing se orientoval na to, v čem jsme odlišní.

Pomohlo také zapojení mého jména... Žádal jsem zákazníky, aby své připomínky emailovali přímo mně. O totéž jsem požádal i naše ředitele, čímž se naše vazba se zákazníky posílila.

Právě tohle nás možná uchránilo před zlozvyky velkých korporací. Důraz na služby, smysl pro humor, a ujišťování, že naši zaměstnanci „vlastní“ naše firmy, pomáhalo vytvářet vztahy se zákazníky. Během let jsme získali jejich důvěru a ta nás dále motivuje jim něco za to vrátit.“

-th-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace