Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Vytisknout

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-maily obsahující novinky a nové poznatky o zákaznících, stejně jako mohou připravit dashboardy a přehledy, které v reálném čase ukážou ostatním seniorním manažerům, jak na tom je firma z hlediska digitálu a jeho metrik. Všichni pak budou daleko více přemýšlet o tom, jaký dopad budou mít jejich rozhodnutí na zákazníka, tvrdí článek na webu mckinsey.com. Zákazník je král a hlavní cíl pro CDO Jednou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace