Proč školit manažery?

Školení manažerů hraje důležitou roli v celkové výkonnosti a ziskovosti firmy. Pomáhá podpořit strategii růstu firmy, rozšiřovat dovednosti manažerů, udržet angažovanost a nízkou fluktuaci, stejně tak jako celkovou produktivitu. Přesto mu řada zejména malých a středních firem nevěnuje dostatečnou pozornost. Jak tedy vytvořit manažerský vzdělávací program, který dovede firmu k lepším výsledkům?

1. Zhodnoťte potřeby a nastavte priority. Začněte tím, že vyhodnotíte úroveň současné a požadované výkonnosti klíčových manažerů. Vaším cílem by mělo být efektivnější využití zdrojů a lepší návratnost investic. Uspořádejte focus groups nebo průzkumy mezi vyššími i nižšími manažery.

2. Vytvořte obsah a řiďte realizaci školení. Sestavte nákladově efektivní interní strategii pro vytváření obsahu a realizaci školení pomocí vlastních odborníků na danou oblast, kteří budou školit ostatní. Využít můžete také e-learningových nástrojů, jejichž pomocí mohou manažeři studovat vlastním tempem.

3. Vyhodnocujte výsledky. Po skončení školení měřte výkonnost manažerů v porovnání s prioritami a cíli, které jste si vymezili v prvním kroku.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace